Μ.Η.Τ. 232309
09-05-2025 10:36:24
Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζεται η μεταφορά αγωγών μέσω του εμπορικού λιμανιού για το έργο κατασκευής του νέου δικτύου ύδρευσης Άρτας-Πρέβεζας-Λευκάδας Άλλο ένα πλοίο που ξεκίνησε από την Τουρκία, έδεσε τις τελευταίες ημέρες στο λιμάνι της Πρέβεζας και εκφορτώνει περίπου 1200 αγωγούς. Το συγκεκριμένο φορτίο θα μεταφερθεί στον Λούρο.
Η μεταφορά των αγωγών για το μεγάλο έργο ύδρευσης δεν ολοκληρώθηκε ακόμη, αφού τους επόμενους μήνες θα δέσουν στο λιμάνι άλλα επτά με οκτώ καράβια περίπου, με τη διαδικασία μεταφοράς πιθανόν να ολοκληρώνεται προς το τέλος του έτους.
Οι εξελίξεις στο ΔΛΤ
Η διαγραφή του Γρ. Κουμπή από την Παράταξη του Δημάρχου και η αντικατάστασή του στη θέση του Προέδρου του ΔΛΤ, καταρρίπτει όποιον ισχυρισμό της Δημοτικής Αρχής περί ενδοπαραταξιακού ζητήματος, διότι το ΔΛΤ συνδέεται άμεσα με το Εμπορικό Λιμάνι, καθώς είναι ο φορέας διαχείρισης και... ως γνωστόν οι εκκρεμότητες είναι πολλές. Άρα παίζει σημαντικό ρόλο ποιος αναλαμβάνει τα ηνία. Πάντως μια απορία που αιωρείται είναι για ποιο λόγο τελικά δεν ανέλαβε ο Δήμαρχος την Προεδρία του Λιμενικού Ταμείου, όπως είχε πει, αλλά ανέλαβε η Γρηγορία Κατσαούνου... που διατελούσε αντιπρόεδρος επί Προεδρίας Κουμπή.
Γνωστή η κατεύθυνση...
Παρά το γεγονός ότι ο Δήμαρχος στην πρόσφατη επεισοδιακή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η απομάκρυνση του Γρ. Κουμπή αιτιάζεται στα πρόστιμα του ΔΛΤ από το Λιμεναρχείο και ο ίδιος δεν θέλει να κλείσει το λιμάνι, τα πεπραγμένα του διαψεύδουν κατάφωρα το συγκεκριμένο επιχείρημα και η αναφορά δίνει μάλλον την εντύπωση του εμπαιγμού εκείνων που παρακολουθούν τις εξελίξεις όλα αυτά τα χρόνια. Η κατεύθυνση του Δημάρχου για το εμπορικό κομμάτι είναι γνωστή όχι από όσα λέει, αλλά κυρίως από όλα όσα ΔΕΝ έχει κάνει...
Σχέδιο ασφαλείας του λιμανιού και εξωτερικός συνεργάτης...
Αξίζει να αναφερθούμε στο λεγόμενο σχέδιο ασφαλείας του λιμανιού, που περιλαμβάνει τη φύλαξη, διαδικασίες ασφάλειας του λιμανιού κ.α. σύμφωνα με τις Διεθνείς προδιαγραφές.
Για το θέμα της φύλαξης έπεσαν άλλωστε και τα σχετικά πρόστιμα στο ΔΛΤ, τα οποία επικαλείται ο Δήμαρχος για να δικαιολογήσει τη διαγραφή Κουμπή...
Για να είμαστε ακριβής, σχέδιο φύλαξης του λιμανιού υπάρχει, όμως κάποιες επικαιροποιήσεις του σχεδίου προφανώς δεν έγιναν και έτσι οδήγησαν το Λιμεναρχείο –μετά από έλεγχο- στην επιβολή προστίμων.
Ζητούμενο βέβαια για όλα τα παραπάνω, είναι και το απαιτούμενο προσωπικό που ΔΕΝ έχει το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο... και εδώ ερχόμαστε στο θέμα του εξωτερικού συνεργάτη ο οποίος θα αναλάβει το Σχέδιο Φύλαξης...
Να θυμίσουμε ότι στην αρχή της θητείας του Γρ. Κουμπή στην Προεδρία του ΔΛΤ, είχε γίνει προσπάθεια να προχωρήσει το θέμα του εξωτερικού συνεργάτη χωρίς όμως να τελεσφορήσει.
Μένει να δούμε εάν το νέο Προεδρείο του ΔΛΤ προχωρήσει το θέμα της πρόσληψης εξωτερικού συνεργάτη, εάν δεν τον έχουν προσλάβει ήδη και δεν το ξέρουμε.
Στο βάθος... ΔΕΠΑΝ;
Ο εξωτερικός συνεργάτης, προφανώς θα πρέπει να έχει την σχετική εμπειρία, εικόνα και αντίληψη για το Εμπορικό Λιμάνι και κυρίως να έλθει σε επαφή –πριν την πρόσληψή του - με τους άμεσα ενδιαφερόμενους, που δεν είναι άλλοι από τους επαγγελματίες του εμπορικού λιμένος.
Φαντάζει απίθανο η όποια επιλογή για ένα τόσο κρίσιμο πόστο, να μην έχει το «πράσινο φως» όλων αυτών των ανθρώπων που εργάζονται και διαβιούν κάτω από αντίξοες συνθήκες στο λιμάνι όλα αυτά τα χρόνια αλλά και θα πρέπει να βρίσκονται σε συνεργασία με τον εξωτερικό συνεργάτη για την εύρυθμη λειτουργία του λιμανιού.
Εκτός κι αν το νέο Προεδρείο του ΔΛΤ δεν χρειάζεται τη γνώμη των επαγγελματιών του Εμπορικού Λιμένος και έχει κάνει τις επιλογές του, κάτι για το οποίο δεν αποκλείεται να αντιδράσει η αντιπολίτευση.
Πάντως, ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες λένε πως ήδη έχει δρομολογηθεί το θέμα της πρόσληψης επιστημονικού συνεργάτη και δεν αποκλείεται να υπάρχει κάποιος συσχετισμός με τη ΔΕΠΑΝ... η οποία έχει αναλάβει και τις μελέτες για το λιμάνι και ακόμη βρισκόμαστε στο περίμενε...
Θα δούμε εάν οι πληροφορίες επαληθευτούν ή όχι.
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ περισσότερα
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ